לדבר בגנותה של אחריותיות/ דוד נבו, מתוך: הערכה, חינוך יהודי ותולדות החינוך, אוניברסיטת תל אביב

מה זה בכלל "אחריותיות"? ולמה כה מדובר בה בשנים האחרונות דווקא? ובעיקר כשמדברים בגנותו של החינוך, או כשרוצים להשתלח במי שעוסקים בו? ולמה היא כה אהודה על מי שבאים להציע פתרונות הזויים מעולמות אחרים ושלא לעניין לבעיות כואבות של החינוך. ולמה גם אני, עבדכם, אמרתי בהזדמנות זו או אחרת דברים בשבחה של האחריותיות, ואף עמדתי על דעתי, עד שהבנתי שהיא הסתאבה והפכה לפגע רע במערכות חינוך שונות בעולם, ובעיקר בזו שלנו.

"תקציר"
תוכן הייתכן? לדבר בגנותה של אחריותיות? מילה שהפכה כה נפוצה בהוויה החינוכית שלנו בשנים האחרונות, והיא אפילו איננה קיימת בשפה העברית, ומעבד התמלילים שלי מסמן לי אותה תמיד כשגויה בקו אדום דורש תיקון.
יוצר
מקור }}

הנה עוד חומרים שיעניינו אותך:

השתלמות הערכה דיאלוגית – מפגש 1 – למידה במאה ה-21

מודל ימ"ה בהערכה- משוב מקדם ותהליך רפלקטיבי בתהליך הלמידה

השתלמות הערכה דיאלוגית – מפגש 3 – מה מעריכים

מחוון – מתוך חלופות בהערכת השיגים- מט״ח

דוגמא ג' – שיעור שפה, כיתות א' ו-ב '

איך להעריך- תוצר למידה במתמטיקה

תוכן זה מוגן. יש להתחבר כדי לצפות בו:

התחברו:

דילוג לתוכן